Saturday, June 13, 2009

salam teman2,rakan2 baru dan lama....
aku masih baru disini dan masih mencari apa yang harus aku masukkan sebagai bahan untuk aku persembahkan sebagai tatapan kalian semua.apa pun kita semua telah sama2 melalui berbagai episod hidup dan .......inilah kita hari ini.hidup mesti terus hidup, anggap cabaran sebagai asam, garam dan gula dalam menjadikan kita insan seperti mana kita ada saat ini.dan bagi aku sendiri sukar untuk dipercayai yang aku mampu membina kehidupan seperti ini hanya dalam masa yang singkat.terima kasih mak yang tak pernah jemu2 mendoakan aku agar menemui kehidupan sendiri.
2000 hingga pertengahan 2004....detik paling sukar dalam hidup aku....namun Tuhan Maha Kaya dan Maha Adil.jadi untuk cerita selanjutnya akan aku muatkan dari masa ke semasa.

BERILAH PELUANG KEPADA DIRIKU...
MENERUSKAN PELAYARAN INI
DAN MENCARI SECEBIS ERTI
UNTUK AKU BERDIRI....


No comments:

Post a Comment