Sunday, March 28, 2010

SEMINGGU LAGI BERLALU.....


salam....bertemu lagi.takde bahan yang nak aku masukkan,tp sekejap tadi aku berfikir seketika yang dalam kehidupan seharian kita ada benda2 yang memang bukan hak kita dan ada orang2 disekeliling kita yang memang tak leh ngan dan memang tk leh menerima kehadiran kita.susah kan tp kita sendiri pun memang rasa mcm tu.klu bahasa bukan melayu kata tak dak chemistry la tu.panhang jugak aku fikir,dan sepanjang aku dah hampir 6 thn disini ada 2 3 org yg mmg tkde chemistry ngan aku....nampak je aku ade je yang tak kena pada pandangan mata orang2 itu.tak kisah la,asal dia happy tp yang jadi masalah ngan aku dia buat aku tak berapa happy....aduhaiii,inilah gamaknya nasib seorang kuli.rasanya dalam rumahtangga pun ini lah yang jadi sebab musabbab berlaku perceraian.dalam situasi sekarang rasanya mau saja aku melarikan diri ke satu tempat yang aman damai....hidup dengan cara yang aku mahu.dan tak mustahil rasanya bila tiba masa yang tepat akan aku buat apa yang aku mahu....waktu yang bakal menjawab.bukan soal tak sanggup menjalankan tgjawab atau melarikan diri tapi tak salah kalau aku nak menikmati hidup dengan cara aku selagi nyawa dikandung badan....dan lagi soalan yang bermain difikiran aku sekarang....SIAPA AKU!!!!

No comments:

Post a Comment